Menü Keresés Belépés Regisztráció
Hungarian Yu-Gi-Oh Website!
Magyarország első számú Yu-Gi-Oh weboldala!
szabalykonyv';

Útmutató az első játékhoz!


Ez a cikk segíteni hivatott Téged a Yu-Gi-Oh! TCG kártyajáték alapjainak elsajátításában. Az út, amelyen a legjobb játékosok közé kerülhetsz, most kezdetét veszi.

Ha figyelmesen követed ezt az útmutatót, beletanulhatsz a játék alapjaiba, és megtapasztalhatod, hogyan is zajlik egy átlagos párbaj. Kezdjünk is neki!

Mindenekelőtt szükséged lesz a következőkre:



Először is el kell döntenetek, melyikőtök játszik Yuya paklijával, és melyik Declanével. Megállapíthatjátok, melyik kártya kihez tartozik, ha megnézitek az alább kiemelt kártyarészletet:


Miután eldöntöttétek, ki melyik paklival játszik, következőnek a Declan paklijával játszó játékosnak a következő módon kell elrendeznie a paklija felső 9 lapját:

1 (Legfelső)YS15-END01"Beast of Talwar"
2YS15-END02"Archfiend Soldier"
3YS15-END12"Smashing Ground"
4YS15-END04"Goblin Elite Attack Force"
5YS15-END05"Axe Dragonute"
6YS15-END14"Axe of Despair"
7YS15-END20"Call of the Haunted"
8YS15-END09"Bright Star Dragon"
9YS15-END00"D/D/D Dragon King Pendragon"
(Keverd meg a többit és rakd ezek alá arccal-lefordítva.)

A Yuya pakliját használó fél pedig a felső 8 lapját rendezze el a következő módon:

1 (Legfelső)YS15-ENY01"Alexandrite Dragon"
2YS15-ENY02"Mystical Elf"
3YS15-ENY16"Malevolent Nuzzler"
4YS15-ENY08"Ancient Dragon"
5YS15-ENY18"Pinpoint Guard"
6YS15-ENY04"Cyber Dragon"
7YS15-ENY15"Black Pendant"
8YS15-ENY00"Odd-Eyes Saber Dragon"
(Keverd meg a többit és rakd ezek alá arccal-lefordítva.)

A Paklitok többi lapját keverjétek meg, hogy ne tudjátok, milyen sorrendben fognak következni! Helyezzétek a maradék lapot lefordítva a Pakli Zónára, majd a kiválogatott kártyákat rakjátok a megfelelő pakli tetejére! A mezőnek most így kell kinéznie:


Megemlítendő, hogy egy átlagos Párbajban a játékosoknak meg kell keverniük az egész Paklijukat, így fogalmuk sincs, milyen lapokat fognak húzni, viszont, hogy ez az útmutató elérhesse célját, ki kell válogatnotok a legfelső lapjaitokat a fentebb ábrázolt módon.

Egy Párbajban általában véletlenszerűen vagy közös megegyezés alapján döntik el a felek, hogy ki kezdjen, ebben az útmutatóban viszont most Yuyáé lesz az első kör. Készüljetek fel, a móka java még csak most következik!

Mindkét játékos 8000 Életponttal (ÉP) kezdi a játékot. A Párbaj során jegyezzétek le egy papírra (vagy üssétek be a számológépbe) az aktuális Életpontotokat, hogy nyomon tudjátok követni azt!

Most pedig húzzatok 5-5 lapot!

Yuya 1. köre – 8000 ÉP



Az első leosztásod a következőképpen kell, hogy kinézzen:

YS15-ENY01"Alexandrite Dragon"
YS15-ENY02"Mystical Elf"
YS15-ENY15"Malevolent Nuzzler"
YS15-ENY08"Ancient Dragon"
YS15-ENY18"Pinpoint Guard"


A legelső körben az aktuális játékos nem húzhat lapot a Húzási Fázisában, és a Csata Fázisba sem léphet be.

Egy Párbaj körei ezekből a fázisokból állnak. Minden egyes kör így játszódik le egészen addig, amíg valamelyik játékos Életpontja el nem éri a nullát.


Az első körödben minden bizonnyal le szeretnél hívni egy szörnyet a mezőre. Ehhez annyit kell tenned, hogy fogod az "Alexandrite Dragon"-t, és mondod az ellenfelednek, hogy Normál Idézed az "Alexandrite Dragon"-t, majd helyezd a lapot az egyik Szörny Zónádra a képen látható módon:


Gratulálok! Sikeresen Normál Idézted az első szörnyedet!

Mindkét Fő Fázisodban végrehajthatsz Normál Idézést, viszont ezt körönként csakis egyszer teheted meg, hacsak ez nem szerepel másként egy kártyalapon.

Következő lépésként Lefordíthatsz egy Csapda Lapot is későbbi felhasználásra. A Csapda Lapok nem játszhatóak ki abban a körben, amelyikben elhelyezed őket a mezőre, úgyhogy először le kell őket Fordítanod a térfeledre. A Fő Fázisaidban annyi Varázs és Csapda Lapot tehetsz le a mezőre, amennyit csak tudsz. Ehhez annyi a teendőd, hogy kijelented, hogy Lefordítasz egy lapot, majd elhelyezed a kívánt kártyát a mezőre arccal-lefordított állásban. Ügyelj arra, hogy az ellenfél ne lássa, milyen lapot teszel le, ahogyan arra is, hogy ne áruld el a lap nevét!

Fogd a "Pinpoint Guard" kártyát, és Fordítsd le az egyik Varázs & Csapda Zónádra!

A játéktér most a következőképpen kell, hogy kinézzen:


Végül jelentsd ki, hogy befejezted a köröd!

Most Declan következik.

Declan 1. köre – 8000 ÉP



Az első leosztásod remélhetőleg így néz ki:



YS15-END01"Beast of Talwar"
YS15-END02"Archfiend Soldier"
YS15-END12"Smashing Ground"
YS15-END04"Goblin Elite Attack Force"
YS15-END05"Axe Dragonute"

Mivel te jössz másodjára, a köröd legelején húzhatsz egy új lapot a Paklidból.

A lap, amit húztál, minden bizonnyal az "Axe of Despair" Varázs Kártya.

Az első dolog, amit ez után láthatsz, az az, hogy az ellenfél térfelén egy 2000-es TP-jű szörny áll, ami erősebb mindegyik nálad lévő szörnynél, kivéve a "Beast of Talwar"-t és a "Goblin Elite Attack Force"-t.

A probléma viszont az, hogy a "Beast of Talwar" egy 6-os Szintű szörny, amihez fel kell Áldoznod egy általad irányított szörnyet, hogy Normál Idézéssel lehívhasd. Mivel ez az első köröd a Párbajban, nyilvánvalóan még nincs szörnyed a mezőn, úgyhogy a "Beast of Talwar"-t egyelőre nem tudod Megidézni. A 7-es vagy 8-as Szintű szörnyek két Áldozatot igényelnek, éppen ezért nem szerencsés, ha túl sokat akarsz ezekből a Paklidba.

Tehát a megfelelő szörny, amit meg is tudsz Idézni, egyedül a "Goblin Elite Attack Force". Jelentsd hát ki, hogy Normál Idézed a "Goblin Elite Attack Force" kártyát Támadó Állásban, majd helyezd azt az egyik Szörny Zónádra! Mivel ez nem a párbaj legelső köre, te már támadhatsz is az ellenfél szörnyére.

Jelentsd ki, hogy belépsz a Csata Fázisba; ezt követően támadást indíthatsz az ellenfél szörnyei ellen. Minden Támadó Állásban lévő szörnyed körönként csak egyszer támadhat. Jelen esetben a te "Goblin Elite Attack Force"-od fogja megtámadni az ellenfél "Alexandrite Dragon"-jét.

Amikor két Támadó Állású szörny csatázik, a TP értéküket kell számításba venni. A magasabb TP-jű szörny győz, míg az alacsonyabb veszít és megsemmisül, a TP értékek közötti különbséget pedig levonjuk a megsemmisült szörny tulajdonosának Életpontjaiból. Jelen esetben a "Goblin Elite Attack Force" 200 ponttal erősebb, mint az "Alexiandrite Dragon", így Yuya 200 Életpontot veszít. Küldd az elpusztult "Alexandrite Dragon"-t Yuya Temetőjébe!

A "Goblin Elite Attack Force"-nak van egy képessége, aminek értelmében Védelmi Állásba fordul, miután támadott. Hogy Védelmi Állásba helyezz egy szörnyet, fordítsd el a kártyalapot vízszintes helyzetbe!

Nincs több ebben a körben kijátszható kártyád, úgyhogy jelentsd ki, hogy befejezed köröd. A mező most így néz ki:


Yuya 2. köre – 7800 ÉP



A köröd kezdetén húzz egy lapot. A "Cyber Dragon" az, ugye? Láthatod, hogy a "Cyber Dragon" egy 5-ös Szintű szörny, vagyis nem hívhatod le Normál Idézéssel anélkül, hogy Feláldoznál egy már irányításod alatt lévő szörnyet. A jó hír viszont az, hogy a "Cyber Dragon"-nek van egy képessége, ami által Speciális Idézéssel is lehívhatod őt.

A Speciális Idézés más, mint a Normál Idézés. Nincs megszabva, mennyi Speciális Idézést hajthatsz végre egy körben, viszont csak akkor hívhatsz le egy szörnyet Speciális Idézéssel, ha annak képessége ezt lehetővé teszi, vagy ha egy olyan kártya képességről van szó, ami engedélyezi a Speciális Idézést máshonnan is (például a Pakliból vagy a Temetőből).

Jelentsd ki, hogy Speciálisan Megidézed a "Cyber Dragon"-t Támadó Állásban, majd helyezd el a lapot az egyik Szörny Zónádon a szörny pozíciójának megfelelően! Egy Speciális Idézés nem foszt meg a körönként egyszeri Normál Idézés lehetőségétől, úgyhogy ha szeretnéd, hívhatsz még le szörnyet ebben a körben ily módon.

Jelentsd ki, hogy Normál Idézéssel lehívod az "Ancient Dragon"-t, és helyezd el a lapot Támadó Állásban a térfeled megfelelő zónájában! Ezt követően elérkezett az idő, hogy kijátszd az első Varázs Kártyádat. Jelentsd ki, hogy aktiválod a "Malevolent Nuzzler"-t, és helyezd el arccal-felfordított állásban az egyik Varázs & Csapda Zónádon!

A "Malevolent Nuzzler" egy speciális Varázslap, konkrétan egy Felszerelés Varázslap. Egy Felszerelés Varázslap kijátszásához ki kell jelölnöd az egyik mezőn lévő szörnyedet, amelyikre fel szeretnéd szerelni a kártyát, amin aztán a lap kifejti a hatását (alapesetben ez egy kis TP növelés, de sok más változatos képességgel is rendelkeznek ezek a Varázslapok). Egy Felszerelés Varázslap addig marad érvényben a mezőn, amíg a szörny, amire felszereltük, el nem pusztul, vagy amíg a Felreszelés Varázslap maga el nem pusztul egy másik kártyaképesség által.

Szereld fel a "Malevolent Nuzzler"-t az "Ancient Dragon"-re, aminek így 2100-ra növekszik a TP-je.


Most már készen állsz arra, hogy belépj a Csata Fázisba. Jelentsd is ki, hogy belépsz a Fázisba, majd indíts támadást a "Cyber Dragon"-nel a "Goblin Elite Attack Force" ellen!

Láthatod, hogy az előző alkalommal ellentétben a megtámadott "Goblin Elite Attack Force" Védelmi Állásban van. A csatázó, de Védelmi Állású szörnyeknél a VP értéküket vesszük számításba, jelen esetben a "Goblin Elite Attack Force" 1500-as VP-jét, ami jóval kevesebb, mint a "Cyber Dragon" 2100-as TP-je. Ez esetben a "Goblin Elite Attack Force" ugyan vakító fényárban fog megsemmisülni, viszont mivel Védelmi Állásban volt, a tulajdonosa nem veszít Életpontokat.

Van lent egy másik szörnyed is az "Ancient Dragon" képében, míg az ellenfeled térfele szörnyektől mentes. Ez azt jelenti, hogy közvetlenül az ellenfélre indíthatsz támadást. Amikor közvetlenül támadják az egyik játékost, és az betalál, a fél a támadó szörny TP-jével egyenértékű Életpontot veszít. A közvetlen támadások nagyon fájnak, éppen ezért biztos nem szeretnél túl sokat elszenvedni belőlük. Viszont a közvetlen támadás a leggyorsabb módja egy Párbaj megnyerésének.

Declan 2100 Életpontot veszít a támadás következtében, az "Ancient Dragon" képessége pedig érvénybe lép. Ennek értelmében, mivel sikeresen bevitt egy közvetlen támadást, a TP-je 500 ponttal megemelkedik, a Szintje pedig 5-re ugrik. Ne aggódj, nem kell Feláldoznod semmit, mivel ez a szabály csak akkor érvényes, ha Normál Idézni készülsz egy magasabb Szintű szörnyet. Ha egy már lent lévő szörny Szintje módosul, nincs szükség semmilyen Áldozatra.
Jegyezd fel, hogy az "Ancient Dragon" TP-je most már 2600, a Szintje pedig 5-ös! Helyezhetsz egy zsetont is a kártyalapra emlékeztetőül, hogy a lap státusza a saját képességéből eredően változott meg.

Ha mindezzel készen vagy, befejezheted a körödet.

Declan 2. köre – 5900 ÉP



Kezdd a köröd azzal, hogy húzol egy lapot, ami nem lesz más, mint a "Call of the Haunted". Elég kemény szituációba keveredtél, hiszen két igen erős szörnnyel nézel szembe, amiket egyik nálad lévő lap sem tud legyőzni egy hagyományos összecsapásban. Aggodalomra viszont semmi ok, látni fogod nemsokára, hogy bizonyos lapok kombinációjával leküzdheted az előtted magasló akadályokat.

Elsőként aktiváld a legelső Varázslapodat, a "Smashing Ground"-ot! A "Smashing Ground" képes elpusztítani az ellenfél térfelén lévő legmagasabb VP-vel rendelkező szörnyet, ami jelen esetben a "Cyber Dragon". A "Cyber Dragon" elpusztul, és Yuya Temetőjébe kerül.

Miután felhasználtad ezen Normál Varázslapot, küldd el a Temetődbe! Ezt követően Normál Idézd az "Archfiend Soldier"-t Támadó Állásban, amit aztán szerelj fel az "Axe of Despair" Felszerelés Varázslappal! Ehhez helyezd el az "Axe of Despair" lapot az egyik Varázs & Csapda Zónádon, és jelentsd ki, hogy felszereled azt az "Archfiend Soldier"-re! Az "Archfiend Soldier" TP-je ennek következtében 2900-ra ugrik.

Lépj be a Csata Fázisba!

Támadd meg az "Ancient Dragon"-t! A két csatázó szörny TP-je közti különbség 300 pont; az "Ancient Dragon" elpusztul, Yuya pedig veszít 300 Életpontot. Küldd az "Ancient Dragon"-t és a korábban rá felszerelt "Malevolent Nuzzler"-t a Temetőbe!

A "Malevolent Nuzzler"-nek van egy hatása, amit akkor lehet érvényesíteni, ha az a Temetőbe kerül. Ennek értelmében Yuya fizethet 500 Életpontot, hogy a kártyát visszategye a Paklija tetejére. Ebben a párbajban Yuya számára nem lenne kedvező élni ezzel a lehetőséggel, viszont egy Párbaj során számos alkalom adódhat, amikor jól jöhet ez a hatás, úgyhogy érdemes észben tartani ezt a kis trükköt.

Ezt követően Declan kijelenti, hogy belép a 2. Fő Fázisba. A 2. Fő Fázis pontosan ugyanolyan, mint az 1. Fő Fázis; ugyanúgy Normál Idézhetünk vagy Lefordíthatunk szörnyeket, de akár Varázs vagy Csapda Kártyákat is kijátszhatunk/letehetünk. Jegyezd meg, hogy a 2. Fő Fázissal nem kapsz újabb Normál Idézési lehetőséget! Ha egyszer Normál Idéztél valamit az 1. Fő Fázisodban, a 2. Fő Fázisban már nem lesz lehetőséged erre.

A Yu-Gi-Oh! Kártyajáték stratégiájának részét képezi, hogy tudjuk, mikor érdemes kijátszani bizonyos lapokat. Ha már valamivel tapasztaltabb leszel, látni fogod, mikor éri meg leginkább Megidézni a szörnyeidet, vagy kijátszani a Varázs és Csapda Kártyáidat.

Most már csak annyi teendőd maradt, hogy Lefordítsd a "Call of the Haunted" kártyádat az egyik Varázs & Csapda Zónádra anélkül, hogy az ellenfeled látná, mit teszel le a mezőre, vagy hogy elárulnád neki a Csapdalap nevét. Ha végeztél, jelentsd ki, hogy befejezed a körödet. A játéktér most így néz ki:


Yuya 3. köre – 7500 ÉP



Ne felejtsd el húzni egy lapot a Húzási Fázisodban! A kártya, amit felhúztál, remélhetőleg a "Black Pendant".

A kezedben most ezek a kártyák vannak:


Sajnos még akkor sem leszel képes felülmúlni az ellenfél "Archfiend Soldier"-ének erejét, ha párosítod ezt a két lapot. Jelenleg az lenne a legjobb lépés, ha a védelemre játszanál, és Megidéznél egy szörnyet Védelmi Állásban, hogy védd az Életpontjaidat.

Ahelyett, hogy Normál Idéznél, inkább le kéne Fordítanod egy szörnyet Védelmi Állásban az egyik Szörny Zónádra! Ezzel a lépéssel elhasználod a körönként egyszeri Normál Idézési lehetőségedet, és ha egy magasabb Szintű szörnyet szeretnél Lefordítani, ahhoz ugyancsak egy Feláldozható szörnyre lesz szükséged.

Fogd a "Mystical Elf"-et, jelentsd ki, hogy Lefordítasz egy szörnyet, és fordítsd le őt az egyik Szörny Zónádra vízszintes helyzetben! Győződj meg róla, hogy az ellenfél nem látja, mit fordítasz le, és te se áruld el neki!

A mező most így kell kinézzen:


Most fejezd be a köröd!

Declan 3. köre – 5900 ÉP



A lap, amit felhúzol, nem más lesz, mint a "Bright Star Dragon".

A kézben lévő lapjaid a következők:


A térfeleden elvileg most van egy Lefordított "Call of the Haunted", valamint egy arccal-felfordított, Támadó Állású "Archfiend Soldier", felszerelve az "Axe of Despair"-rel.

Ebben a körben ideje magadhoz ragadnod az előnyt!

Kezdd azzal, hogy Normál Idézed a "Bright Star Dragon"-t! Azzal, hogy így teszel, a Normál Idézett "Bright Star Dragon" képessége működésbe lép, aminek értelmében megemelheted egy mezőn lévő szörnyed Szintjét. Ebben a Párbajban ez a képesség nem számít túl sokat, viszont érdemes ezt a lehetőséget észben tartani, amikor a későbbiekben játszol.

Ez után jelentsd ki, hogy belépsz a Csata Fázisba! Itt két lehetőséged is van: megtámadhatod az ellenfél Lefordított szörnyét a "Bright Star Dragon"-nel, de ugyanezt megteheted az "Archfiend Soldier-"rel is. A későbbi Párbajaidban fajsúlyosak lesznek ezek a döntések, és akár egy egész párbaj kimenetelét is meghatározhatja, hogy melyik szörnnyel mikor és mire támadsz. Egyelőre viszont maradjunk ennél a játszmánál. Támadd meg a lefordított szörnyet az "Archfiend Soldier"-rel!

Amikor egy Lefordított szörny ellen készülsz támadást indítani, addig nem tudhatod, miféle lap is az, amíg meg nem támadod. Ha egyszer rátámadtál egy Lefordított szörnyre, és az ellenfél nem aktivál semmilyen lapot, hogy megállítsa a támadásodat, fordítsd fel a megtámadott kártyát!

Ez után, ha összehasonlítod a támadó "Archfiend Soldier" TP-jét (2900) és a védekező "Mystical Elf" VP-jét (2000), egyértelműen láthatod, hogy a "Mystical Elf" fog megsemmisülni, viszont, mivel Védelmi Állásban volt, Yuya nem veszít Életpontokat. Fontos megjegyezni, hogy, ha a támadó szörny TP-je alacsonyabb, mint a megtámadott védekező szörny VP-je, a támadó szörny tulajdonosa a két érték különbségével egyenértékű Életpontot fog veszíteni, mindazonáltal a támadó szörny ekkor nem pusztul el.

Yuya védtelenné vált a szörnyeiddel szemben. Indítsd egy közvetlen támadást a "Bright Star Dragon"-nel!

Yuya Declan köre alatt



Bár úgy tűnhet, teljesen védtelen vagyok az ellenféllel szemben, valójában van egy Lefordított lapod még a legelső körből, ami pont az ilyen helyzetekben nyújthat hatalmas segítséget. A Csapdalapok igazán különlegesek, mivel ahogy a sajátodban, úgy az ellenfél körében is aktiválhatod őket.

A "Pinpoint Guard", és a hozzá hasonló lapok csak bizonyos helyzetekben használhatóak; jelen esetben akkor, amikor közvetlen támadást indítanak ellened. Ekkor aktiválhatod a "Pinpoint Guard"-ot, mégpedig úgy, hogy felfordítod, és kijelented, hogy aktiválsz egy Csapdalapot.

A "Pinpoint Guard" lehetővé teszi, hogy Speciálisan Megidézz egy 4-es Szintű szörnyet a Temetődből Védelmi Állásban, és emellett ebben a körben megvédi a visszahozott szörnyet a pusztulástól. A lap, amit vissza szeretnénk hozni, nem más, mint az "Alexandrite Dragon". Fogd a temetőben pihenő "Alexandrite Dragon"-t, és helyezd el a térfeleden vízszintes helyzetben, ahogy a képen is látod:


Ha egyszer felhasználtál egy Csapdalapot, az a Varázslapokhoz hasonlóan a Temetőbe kerül. Mindazonáltal léteznek olyan Csapdalapok is, amik az aktiválásuk után a mezőn maradnak; ezeket nevezzük Folyamatos Csapdalapoknak, viszont velük kicsit később fogsz majd megismerkedni.

Declan 3. köre (folytatódik)



Közvetlen támadásodat félbeszakította Yuya egyik korábban lefordított Csapdalapja, amit érvényesített, és most már van egy szörnye, amivel megvédheti az Életpontjait. És ezt még tetézi, hogy a Csapdalap a kör végéig megvédi a szörnyet attól, hogy elpusztíthasd, szóval hiába támadod, nem lesz eredménye.

Mivel ebben a körben már Normál Idézted a "Bright Star Dragon"-t, nem maradt kijátszható lapod. Fejezd be a körödet!

Yuya 4. köre – 7500 ÉP



A köröd elején felhúzott lapod szerencsére nem más, mint az ász szörnyed: az "Odd-Eyes Saber Dragon".

Az "Odd-Eyes Saber Dragon" egy igen erős szörny, amivel vész esetén megfordíthatjuk a játék állását. Ahhoz, hogy Speciálisan Megidézhesd a mezőre, fel kell Áldoznod egy FÉNY szörnyet, ennek a kritériumnak pedig a mezőn lévő "Alexandrite Dragon" tökéletesen megfelel.

Következő lépésként el kell küldened a temetőbe egy "Odd-Eyes Dragon"-t a kezedből vagy a Paklidból. Hogy ezt megtedd, fogd a Paklidat, és keresd ki a lapok közül az "Odd-Eyes Dragon"-t, majd küldd a Temetődbe! Miután ezzel megvagy, keverd meg a Paklidat, hogy ne tudd, milyen sorrendben helyezkednek el benne a lapok!

Mindezek után végre Speciálisan Megidézheted a hatalmas "Odd-Eyes Saber Dragon"-t. Most nyugodtan lehívhatod Támadó Állásban, a jövőben azonban adódhatnak helyzetek, amikor jobbnak látod majd Védelmi Állásban Megidézni őt.

Láthatod, hogy az "Odd-Eyes Saber Dragon" TP-je 300 ponttal marad el az ellenfél "Archfiend Soldier"-ének erejétől. Egyes szörnyek azonban többek puszta támadó- és védekező erőnél, és ha elolvasod az "Odd-Eyes Saber Dragon" képességét, rá is jöhetsz, hogy miért!

Lehetőséged nyílik tovább növelni az "Odd-Eyes Saber Dragon" erejét azzal, hogy felszereled őt a "Black Pendant" Felszerelés Varázslappal, de hogy megteszed-e, azt most rád bízzuk.

Következő lépésként vágj bele a Csata Fázisodba, és támadd meg a "Bright Star Dragon"-t!

Hasonlítsd össze a két csatázó szörny TP-jét, és sebezd meg Declan Életpontjait 700 (vagy 1200, ha felszerelted a szörnyedre a "Black Pendant" lapot) egységnyi értékben!

Most pedig érvénybe lép az "Odd-Eyes Saber Dragon" képessége, amivel képes elpusztítani egy másik szörnyet az ellenfél térfelén. Így két legyet ütöttél egy csapásra, mivel nem csak a "Bright Star Dragon"-től, de a felerősített "Archfiend Soldier"-től is megszabadultál, mégpedig egyetlen kör alatt!

Helyezd a leütött "Archfiend Soldier"-t és a rá felszerelt "Axe of Despair"-t az ellenfeled Temetőjébe!

Nincs más hátra, befejezheted a körödet, mégpedig abban a tudatban, hogy te irányítod a Párbajban eddig lehívott legerősebb szörnyet!

Declan 4. köre



Kezdd a körödet szokás szerint azzal, hogy húzol egy lapot a Paklidból! Az új lap, amit kézbe vettél, az ász szörnyed, "D/D/D Dragon King Pendragon" személyesen!

A kezedben most ezeknek a lapoknak kell lennie:


Remélhetőleg még mindig a térfeleden van a Lefordított "Call of the Haunted" kártya, ugyanis elérkezett az idő, hogy bevesd!

Fordítsd fel a "Call of the Haunted"-ot, és Speciálisan Idézd meg a Temetődből a "Bright Star Dragon"-t Támadó Állásban!

A "Call of the Haunted" egy Folyamatos Csapdalap, ami azt jelenti, hogy a Normál Csapdalapokkal ellentétben az után is a mezőn marad, hogy érvényesült a hatása, mégpedig egészen addig, amíg el nem pusztítják. Megállapíthatod egy kártyáról, hogy milyen fajta, ha megnézed a rajta látható ikont.


Hogy Speciálisan Megidézhesd "D/D/D Dragon King Pendragon"-t, szükséged lesz egy Démon-Típusú és egy Sárkány-Típusú szörnyre, amiket Feláldozhatsz. Az egyes szörnyek Típusait megállapíthatod, ha megnézed a kártyákon látható szövegdoboz tetején írottakat.


Feláldozhatod a "Bright Star Dragon"-t és a "Beast of Talwar"-t, hogy Speciálisan Megidézd "D/D/D Dragon King Pendragon"-t Támadó Állásban. Ezt megelőzően viszont szánj fél percet arra, hogy elolvasd a szörny képességét és eldöntsd, hogy akarod-e aktiválni azt ebben a körben vagy sem. Ha úgy döntesz, hogy nem aktiválod, ebben a körben még mindig Normál Idézhetsz egy szörnyet a kezedből.


Innentől kezdve elengedjük a kezeteket, és rátok bízzuk, miként folytatjátok a Párbajt. Ha figyelmesen követtétek ezt a kis útmutatót, te és Yuya is minden bizonnyal sikeresen befejezitek majd legelső Párbajotokat az imént elsajátított alapokkal a birtokotokban. Ha bármi kérdésetek van bizonyos szituációkkal vagy egyéb lehetséges lépésekkel kapcsolatban, keressétek fel bátran a shadowgame.hu oldalt, ahol számos cikket olvashattok a játékkal kapcsolatban.

Miután befejeztétek a Párbajt, keverjétek meg a Paklitokat, és kezdjetek egy új játékot anélkül, hogy bármi sejtésetek lenne a lapok sorrendjét illetően. Tartsátok észben az alapokat, és alkalmazzátok azokat legjobb tudásotok szerint, hogy győztesen kerüljetek ki az elkövetkezendő Párbajokból!
Forrás

Kommentek

Avatar
Hajrá! :)
Avatar
uj vagy ok skacok de már a paklim kész :D
Avatar
Még stackelni is megtanít :D
Avatar
Köszi a cikket :) Tanulságos ;)
Avatar
Kircsi! (csak a kezdők vennék a fáradtságot, hogy elolvassák... :S)
1 - 5 | 6 - 7