Menü Keresés Belépés Regisztráció
Hungarian Yu-Gi-Oh Website!
Magyarország első számú Yu-Gi-Oh weboldala!
szabalykonyv';

Végtelen Ciklus

Egy Végtelen Ciklus a soha véget nem érő teljesülni próbáló kártyák ciklusa.

Született emiatt egy döntés, mely azt mondja ki, hogy nem aktiválhatsz egy kártyát tudva, hogy Végtelen Ciklust fog okozni Nettó Változás nélkül.

  • 1. PÉLDA: "A" játékosnak van "Pole Position", "Luminous Spark" (+500 a FÉNYeknek), és "Gemini Elf" (1900 TP / FÖLD) felfordítva a mezőn. "Gemini Elf" a legnagyobb TP-vel rendelkező szörny a mezőn, szóval nem hatnak rá a Vazás Kártyák. Ha egy játékos Megidézi "X-Head Cannon"-t (1800 TP / FÉNY), "Luminous Spark" meg fogja növelni "X-Head Cannon" TP-jét 2300-ra, a legnagyobb TP-jű mezőn lévő szörnnyé téve azt, szóval nem hatnak rá a Varázs Kártyák "Pole Position" miatt, tehát lecsökken 1800 TP-re, majd megnő 2300-ra, majd lecsökken 1800-ra, és így tovább. Ez egy Végtelen Ciklust hozna létre. Ennélfogva egyik játékos sem Idézheti meg "X-Head Cannon"-t.

  • 2. PÉLDA: "A" játékos használt egy kártyát, például "Snatch Steal"-t, hogy átvegye az irányítást "B" játékos egyik szörnye felett. Utána, ha "B" játékos Megidézi "Cyber Blader"-t amíg "A" játékosnak három szörnye van (beleértve a "Snatch Steal"-el felszerelt szörnyet), "Cyber Blader" hatása negálja "Snatch Steal"-t, így visszajuttatva az ellopott szörnyet "B" játékoshoz. Ez lecsökkenti a szörnyek számát "A" játékos oldalán, és megváltoztatja "Cyber Blader" hatását a TP-je megduplázásában. Mivel "Snatch Steal" nincs többé negálva, a felszerelt szörny visszatér "A" játékoshoz, újrakezdve a folyamatot, egy Végtelen Ciklust létrehozva.

    • Ha a feltételek megfelelőek (van három szörny az ellenfél oldalán, amikor "Cyber Blader" Megidéződne), akkor "Cyber Blader" nem Idézhető meg. Ha "Cyber Blader" már aktív volt, akkor "Snatch Steal" nem aktiválható.

    • Ha a Végtelen Ciklus nem egy játékos által lenne aktív, hanem egy irányíthatatlan eszköz által, az okozó kártya megsemmisül.

      • Ha "A" játékosnak van egy aktivált "Jam Breeding Machine" lapja, és egy ellenféltől "Snatch Steal"-el ellopott szörny, és egy másik szörny, az ellenfél MEGIDÉZHETI "Cyber Blader"-t. Abban az esetben, amikor "B" játékos befejezi a körét és "A" játékos húz a köre kezdetekor, majd a Készenléti Fázisába kerül, ahol egy Jelkép Ciklust csinálva létrejönne, a kiváltó kártya megsemmisülne a Játék Mechanika által. Ez lehetne "Cyber Blader", "Snatch Steal" vagy "Jam Breeding Machine". Egy bírónak kéne eldöntenie az okozó kártyát, de a legvalószínűbb a "Jam Breeding Machine" a Jelkép Idézés hatása következtében.

Nettó Változás az, amikor egy Ciklus aktiválódik, melynek biztos változása van. Miután a Ciklus aktív, folytatódni fog, amíg többé nem produkál változást, és akkor az okozó kártya megsemmisül a Játék Mechanika által.

1. PÉLDA Nettó Változással: "Morphing Jar #2", "All-Out Attacks", és "Hiro's Shadow Scout" lefordítva vannak a meződön. "All-Out Attacks" aktiválása fel fogja fordítani mindkét szörnyedet azok mindkét hatását aktiválva és visszakeringtetését okozva. Amikor a Ciklus képtelen folytatódni, a vétkes kártya megsemmisül a Játék Mechanika által. Ebben a példában a megsemmisült kártya "All-Out Attacks" lenne.

Amikor a Ciklus egy játékos által van irányítva, a Ciklust bármikor megállítja az a játékos. Ennélfogva, egy Irányított Ciklus legálisan használható.

  • 1. PÉLDA 1 egy "Irányított Ciklusra": A Quillbolt Ciklus. Ez a "Quillbolt Hedgehog"-t képességét használja, hogy Speciálisan Megidézze magát egy Tuner szörny birtoklásával és folytatódik egy "áldozni sebzésért" kártyával a mezőn. "Imperial Iron Wall"-t használata meggátolja "Quillbolt Hedgehog" kivonódását.

  • 2. PÉLDA egy "Irányított Ciklusra": A Flint Felszerelés Ciklus. Ez egy "Flint"-et és két "Flint Lock"-ot használ, hogy átadják a "Flint"-et oda vissza. A "Morale Boost" Varázs Kártya használódik 1000 Élet Pont szerzésére minden alkalommal, amikor egy Felszerelés Kártya felszerelődik. Mivel Felszerelés Kártya nem hagyja el a mezőt, az 1000 Élet Pont veszteségre soha nem kerül sor. Ez megengedi egy játékosnak, hogy közel végtelen Élet Pontot kapjon, amíg az ellenfél tehetetlen, hogy megállítsa. "Fire Princess"-el kombinálva egy OTK-t hoz létre.

  • 3. PÉLDA egy "Irányított Ciklusra": "Butterfly Dagger - Elma"-t és "Gearfried the Iron Knight"-ot használva. Minden alkalommal, amikor "Butterfly Dagger - Elma" felszerelődik "Gearfried the Iron Knight"-ra, megsemmisül "Gearfried the Iron Knight" hatása által, és a Temetőbe kerül.

    • Az egyik játékos "Royal Magical Library"-t használja, hogy kártyákat húzzon a Pakliból. Mivel egy Varázs Kártya aktiválódott, "Royal Magical Library" kap egy Varázs Számlálót. "Butterfly Dagger - Elma" visszakerül a kézbe, és a cikuls ismétlődik. Amikor "Royal Magical Library"-nak három Varázs Számlálója van, húzol egy kártyát. Ismételd.

    • Még egy lehetőség, mely a "Spell Absorption"-t használja. Ez megengedi, hogy kapj 500 Élet Pontot mindig, amikor egy Varázs Kártya aktiválódik. Ezáltal lehetővé téve, hogy közel végtelen Élet Pontod legyen, és egy kártyával megváltoztatható egy OTK-ra, például "Fire Princess"-el.
Forrás

Kommentek

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!