Menü Keresés Belépés Regisztráció
Hungarian Yu-Gi-Oh Website!
Magyarország első számú Yu-Gi-Oh weboldala!
szabalykonyv';

Leválasztás

Ahhoz hogy leválassz, küldj egy (vagy több) Xyz Szörnyre csatolt Xyz Anyagot a Temetőbe, mely lehet egy költség vagy egy hatás.

Mikor egy Xyz Anyag leválasztódik, az nem úgy minősül mintha elhagyná a mezőt, mivel az Xyz Anyagokat nem úgy kezelik mintha a mezőn lennének; így az olyan szörnyek effektjei mint a "Sangan" és az olyan szörnyek feltételei mint a "Plaguespreader Zombie" nem alkalmazhatók.

Egy leválasztott Xyz Anyagot úgy kell kezelni mintha a Temetőbe kerülne, azonban az olyan szörnyek effektjei, mint a "Heraldic Beast Leo" és "Needle Sunfish" akkor aktiválódnak, mikor leválasztódik.
Forrás

Kommentek

Avatar
Így van :)
Avatar
Szóval ha én Plague képességét használva visszahívom őt a mezőre, és xyz idézek, majd detoucholom, akkor használ6om újra a képességét? :D