Menü Keresés Belépés Regisztráció
Hungarian Yu-Gi-Oh Website!
Magyarország első számú Yu-Gi-Oh weboldala!
szabalykonyv';

Graverobber

Graverobber


Sírrabló

Válassz ki 1 Varázs Kártyát az ellenfeled Temetőjéből. Használhatod azt a kezedből a kör végéig. Ha használod, 2000 pontnyi sérülést kapsz.

Tovább a kártya adataihoz

Oldallal kapcsolatos dolgok / Wiki / Graverobber

Avatar
Ha a következő körben használom akkor nem ér 2000 pontnyi veszteség?
nagylaci  2018-02-23 17:38 
Avatar
A következő körben már nem használhatod, csak a kör végéig. Ettől eltekintve, akármelyik körben használod, ér a 2000 damage.
warwolf107  2018-02-23 18:28 
Avatar
ez is egy érdees lap :'D Kilopod az ellenfél temetőjéből a "Raigeki"t, és lesz két "Raigeki"-d XD
nachu  2018-02-23 20:28 
Avatar
pfft, raigeki... az igazi intellektuálisok "Boogie Trap"-et lopnak el, hogy egyből megint tudják ezt setelni és aktiválni
Penguinvader  2018-02-23 22:31 
Avatar
Bocsi, nem értek nagyon a dolgokhoz. Elmagyaráznátok a Raigekis dolgot? Mármint hogy lesz 2?
Alexis  2018-02-27 00:49 
Avatar
Azért ennyire késő még nincs. :D

Ezzel a lappal felveszed a Temetőből a kezedbe az ellenfeled "Raigeki"-jét, neked pedig alapból van 1.
CsiguszUr  2018-02-27 02:06 
Avatar
)azt hittem, Rusi kommentelt lol(
Csigi, ez más lapokkal is működik? Ha "Monster Reborn"-t veszek fel, akkor is lex alapból 1 "Monster Reborn"-om?
warwolf107  2018-02-27 06:18 
Avatar
Jaaaj, hogy úgy xD Ez leeshetett volna. xD Azt hittem van valami új dolog bevezetve, ami miatt 2 lesz xD
Alexis  2018-02-27 09:43 
Avatar
Csak "Raigeki"-vel működik.
CsiguszUr  2018-02-27 11:49 
Avatar
:(
warwolf107  2018-02-27 12:17