Menü Keresés Belépés Regisztráció
Hungarian Yu-Gi-Oh Website!
Magyarország első számú Yu-Gi-Oh weboldala!
szabalykonyv';

Ritual Beast Ulti-Cannahawk

uk_flag Angol név Ritual Beast Ulti-Cannahawk
hu_flag Magyar név Kannahawk a Szent Szellem Bestia Hátas
jp_flag Kanji 聖霊獣騎 カンナホーク
jp_flag Kana せいれいじゅうき カンナホーク
jp_flag Fonetikus Seireijūki Kannahōku
Típus Szörny | Fúzió | Villám | Effekt
Effekt típus Gyújtó | Gyors | Idéző
Csoport Szél (Wind)
Szint 6
TP / VP 1400 / 1600
Sorozatszám 48063985
Lap értékelése

uk_flag Angol leírás

1 "Ritual Beast Tamer" monster + 1 "Spiritual Beast" monster
Must be Special Summoned (from your Extra Deck) by banishing the above cards you control, and cannot be Special Summoned by other ways. (You do not use "Polymerization".) Once per turn: You can target 2 of your banished "Ritual Beast" cards; return them to the Graveyard, and if you do, add 1 "Ritual Beast" card from your Deck to your hand. During either player's turn: You can return this card you control to the Extra Deck, then target 2 of your banished monsters (1 "Ritual Beast Tamer" monster and 1 "Spiritual Beast" monster); Special Summon them in Defense Position.

hu_flag Magyar leírás

1 "Ritual Beast Tamer" szörny + 1 "Spiritual Beast" szörny
Speciálisan kell Megidézni (az Extra Paklidból) a fent leírt általad irányított szörnyek kivonásával, és nem lehet más módon Speciálisan Megidézni. (Nem használod a "Polymerization"-t.) Körönként egyszer: Megcélozhatsz 2-t a kivont "Ritual Beast" kártyáid közül; helyezd vissza azokat a Temetőbe, és ha így teszel, vegyél fel 1 "Ritual Beast" kártyát a Paklidból a kezedbe. Bármelyik játékos körében: Visszaküldheted ezt az általad irányított kártyát az Extra Pakliba, majd célozz meg 2-t a kivont szörnyeid közül (1 "Ritual Beast Tamer" szörnyet és 1 "Spiritual Beast" szörnyet); Speciálisan Idézd meg azokat Védekező Állásban.
OCG / TCG Státusz 
Kártya előfordulások
Kártya szabályok
Kártya Tippek
Kártya Érdekességek

Kommentek

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!