Menü Keresés Belépés Regisztráció
Hungarian Yu-Gi-Oh Website!
Magyarország első számú Yu-Gi-Oh weboldala!
szabalykonyv';

Overtex Coatls

uk_flag Angol név Overtex Coatls
hu_flag Magyar név Még nem érkezett be magyar név...   
jp_flag Kana オーバーテクス・ゴアトルス
jp_flag Fonetikus Ōbātekusu Goatorusu
Típus Szörny | Effekt | Dinoszaurusz
Effekt típus Gyújtó | Gyors | Idéző | Kiváltó
Csoport Sötét (Dark)
Szint 7
TP / VP 2700 / 2100
Sorozatszám 41782653
Lap értékelése

uk_flag Angol leírás

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by shuffling 5 of your banished Dinosaur monsters into the Deck. Once per turn, when your opponent activates a Spell/Trap Card (Quick Effect): You can destroy 1 Dinosaur monster in your hand or field, and if you do, negate that activation, and if you do that, destroy that card. If this card is sent to the GY by a card effect: You can add 1 "Evolution Pill" Spell from your Deck to your hand. You can only use this effect of "Overtex Coatls" once per turn.

hu_flag Magyar leírás

Nem lehet Normál Idézni/Lefordítani. Speciálisan kell Megidézni (a kezedből) 5 kivont Dinoszaurusz szörnyed Pakliba való belekeverésével. Körönként egyszer, amikor az ellenfeled aktivál egy Varázs/Csapda Kártyát (Gyors Képesség): Megsemmisíthetsz 1 Dinoszaurusz szörnyet a kezedben vagy a térfeleden, és ha így teszel, negáld az aktiválást, és ha ezt megteszed, semmisítsd meg azt a lapot. Ha ez a kártya a Temetőbe került egy kártya hatása által: Felvehetsz 1 "Evolution Pill" Varázst a Paklidból a kezedbe. Körönként csak egyszer használhatod "Overtex Coatls" e képességét.
OCG / TCG Státusz 
Kártya előfordulások
Kártya szabályok
Kártya Tippek
Kártya Érdekességek

Kommentek

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!