Menü Keresés Belépés Regisztráció
Hungarian Yu-Gi-Oh Website!
Magyarország első számú Yu-Gi-Oh weboldala!
szabalykonyv';

Overtex Qoatlus

uk_flag Angol név Overtex Qoatlus
hu_flag Magyar név Még nem érkezett be magyar név...   
jp_flag Kana オーバーテクス・ゴアトルス
jp_flag Fonetikus Ōbātekusu Goatorusu
Típus Szörny | Effekt | Dinoszaurusz
Effekt típus Gyújtó | Gyors | Idéző | Kiváltó
Csoport Sötét (Dark)
Szint 7
TP / VP 2700 / 2100
Sorozatszám 41782653
Lap értékelése

uk_flag Angol leírás

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by shuffling 5 of your banished Dinosaur monsters into the Main Deck. Once per turn, when your opponent activates a Spell/Trap Card (Quick Effect): You can destroy 1 Dinosaur monster in your hand or face-up on your field, and if you do, negate that activation, and if you do that, destroy that card. If this card is sent to the GY by a card effect: You can add 1 "Evolution Pill" Spell from your Deck to your hand. You can only use this effect of "Overtex Coatlus" once per turn.

hu_flag Magyar leírás

Nem lehet Normál Idézni/Lefordítani. Speciálisan kell Megidézni (a kezedből) 5 kivont Dinoszaurusz szörnyed Pakliba való belekeverésével. Körönként egyszer, amikor az ellenfeled aktivál egy Varázs/Csapda Kártyát (Gyors Képesség): Megsemmisíthetsz 1 Dinoszaurusz szörnyet a kezedben vagy a térfeleden, és ha így teszel, negáld az aktiválást, és ha ezt megteszed, semmisítsd meg azt a lapot. Ha ez a kártya a Temetőbe került egy kártya hatása által: Felvehetsz 1 "Evolution Pill" Varázst a Paklidból a kezedbe. Körönként csak egyszer használhatod "Overtex Coatlus" e képességét.
OCG / TCG Státusz 
Kártya előfordulások
Kártya szabályok
Kártya Tippek
Kártya Érdekességek

Kommentek

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!